viernes, 18 de noviembre de 2011

Ametsak

Txikia nintzela,gurasoek lagundu zidaten etxetxo hau egiten.Orain berrogeita hamar urte ditut eta,noski,oso gutxitan erabiltzen dut,baina gaur erabili beharra izan dut.Gaur bolatxo zoragarri eta lagungarri honetan ezkutatu egin naiz.

Gaur...osogauza arraroa izan da.Bueno gaur gauean,bat-batean leihoa ireki da eta entzun da zure bolatsora joan eta antxe aurkituko duzu...:
-a bai,baina zer da hau,duela pila batekoa mapa ematen du,hemen esaten du 35 pauso emateko 123...:
-aaaaa,munduko gauza beldurgarrienak.Hemen ,bueno,niretzako.Nik amestutako gauzak dira eta bat-batean ipotx bat haukitu nuen eta berak leku misteriotsu batera eraman ninduen,nire amets politen lekura eta iratxoak hauxe esan zidan:
-zure amets txarrak honetara bilakatu.Hori esanez,ez dut amets txarrik izan.

No hay comentarios:

Publicar un comentario